Arzu2016 size de riskli diyebilirlee 817de 1 bebek hastalık olma ihtimali var diye çünkü doktorlar 1000 2000 gibi rakamlar istiyor. Ama sizin de riskiniz yaşınızdan geliyor kan ve ultrason iyi ama yaşınız 30 üstü olduğundan riski arttırmış benim de öyleydi fetal dna yaptırdım sorun çıkmadı içiniz rahat olsun bence çünkü bebeğin ölçümleri ve kan değerleriniz iyi❤️