Alone Çok teşekkür ederim Rabbim sana ve senin gbi bekleyenlerin hepsinin sonucunu temiz gelsin inşallah duam size inan kendi adıma mutlaka sevindim sizin içinde dua edecegim temiz sonuçlar alırsınız inşallah.Benim trimozonu yüksek ti 1/12 di Papp-a degerim çok düşüktü hcg degerim çok yüksekti çok şükür buna ragmen temiz geldi 🙏🏻❤️Sadece Rabbime dua edin inan temiz gelecek diye kendinizi inanadırır.Çok zor dönem ben sonuç gelene kadar çok üzüldü hatta kanama bile yaşadım size tavsiyem üzülmemeye çalışın heleki 2li test sonucu için hiç degmez buna bir kere daha şayit oldum .