Sevda33 yeni-annelik Çok Teşekkür Ettim Rabbim Hepimize evladıyla güzel sonuçlandırsın 🙏🏻Sizin fetal dnanız nasıl çıkmıştı
Bihterrr Gnlpinar ben eskişehir osmangazi üniversitesinde 300 tlye yaptırdım şuan 500 olmuş heralde. Özelde yaptırmadım yani
Sevda33 yeni-annelik kandaki hangisi degeriniz yüksek çıkmıştı .Darısı benim gibim sonuç bekleyenlere olsun inşallah canm .🙏🏻❤️
yeni-annelik Sevda33 trisomy 21 riskli 1:145 çıkmıştı değer 1:200 ün altında olunca 1:100 1:50 gibi riskli kabul ediliyor sizin değeriniz kaç
Sevda33 yeni-annelik Ben pek anlamıyorum ama annenin yaşı ve kan degeri 1/12 risk sadece yaş risk 1/473 yazıyor genel olarakta 1/230 risk yazıyor .
Sevda33 yeni-annelik evet riskli ama yüzde 8 risli yani yüzde 92 riskssi az .Rabbim hayırlı olanı nasib etsin 🙏🏻
Sevda33 Alone Merhaba test sonucunuz çıktımı? Benim çıktı Doktura gösterecem Anladıgım kadarıyla temiz sonuca benziyor bakalım dokturum ne diyecek
Alone Sevda33 merhaba. Çıkmadı daha üniversitede yaptırdığım için bir aya kadar anca çıkar dediler. İnş temizdir sonuçlarınız. Doktor ile konuşunca haber verin yine bana 🌺
Sevda33 Alone Tamam .Umarım hepimizin temiz sonuçların bn Amerikada yaşıyorum çok düşük yazıyor ve rakamlar %99.9 %95 % 100 tarzı Rakamlar var testti buraya yükleyemiyorum .Yoksa atardım buraya
Alone Sevda33 ana sayfada solda 3 çizgi var. Ona bas resim yükle yazıyor gir oraya resmi yükle link oluşuyor o sayfada. Linki Kopyala yazıyor ona bas. Bu konuşmaya gir yapıştır
Zeynepppp34 Sevda33 bana da down riski yok ama , trizomi 18 yüksek dedi bugün doktor kalakaldım napıcamı bilmiyorum
Sevda33 Zeynepppp34 2 li test sonucundamı ? Kaç çıktı benim21 trimozonu 1/12 çıkmıştı .İçinizi hemen karartmayın Rabbim güzel sonuçlandıracak İnşallah 🙏🏻
Alone Sevda33 genelde ilk sayfada yazar. Trisomi 18/13/21 gibi bilgilerin yanında yüksek risk ya da düşük risk yazar