Burcu91 yani onun kanama riski vardi bi hastaligindan dolayi. O yuzden ameliyat alaninda bekletmisler biraz. Sonra dinlenme odasina alip orda kendine gelmesini beklemisler ama dedigim gibi 1.5 saat sonra ameliyathane kapısından sanki ameliyat olmamış gibi çıktı. Yani beni çok korkutmuşlardı işte genelde hemen kendine gelemiyosun başın ağrıyor emziremiyosun sütün gelmiyo çok ağrı çekiyosun boğazın acıyor fln. Bende o yzden spinal oldum ama bak şuan bile sırtım aşırı ağrıyo kızımı emzirirken bile zorlanıyorum basit bir ağrı değil kalan ağrı. Genelde en azından ağrı olcaksa bile bir kerelik oluyordur.. Tabi diyorum ya kişiden kişiye göre değişiyor. Kiminin spinal sezeryanı çok iyi geçebiliyor