Asiyyeee Esrabak Erken degilmi canim 38 dolmadan alinmiyor die biliyorum bir sikinti olmadığı sürece benim 1 hafta öncesi alicak doktorum öyle söyledi. Benimde mart 24 bir sorun çıkmazsa insallah 🙏🏻
Esrabak Asiyyeee evet aslında sıkıntıda yok şuan ama 4. Sezeryanlar 37 haftalık alınıyo dedi hoca bakalım inşallah kg alır o zamana kadar 28 haftalıkta 1400 gr dı😊
Asiyyeee Esrabak maşallah kilosu çok güzel benim kuzu 1200 gr di 28 de tombiş olucak die öngördüyse doktorunuz ondan erken alalim demistir belki sağlıkla dogsunlarda erken geç fark etmiyor nasilsa 😊🙏🏻🍀
Esen Sema58 ben ameliyattan çıkıp odaya gelince hafif hissetmeye başladım 2saate felan tamamen his geldi