Asiyyeee 33 haftamdayım devamlı bir mutsuzluk hali 🤣bişey olucak flan son günlerim vs 😂😂hayırlısı olsun diyorum sonra neyse falan bidaha aynı rüzgarlardayım,maşallah sizinde idolüm oldunuz dört taneyle 😂isterdim yani o kadar olsun çocuğum 😕ama ikide kalıcam sanırım allah izin verirse