Asli35k oda olarak değilde dolap ve beşik aldım bende kıyafetlerini esyalarını alırken bi sürü yer gezdim şimdi o kadar halim yok çok belim ağrıyo şimdiden biraz başlayın ben de izne ayrılınca yıkama ütüleme evimi temizlemeyle uğraşmayı düşünüyorum 25-26 Şubat gibi izniniz başlıyor sizinde dimi