Hasreterel 27 hafta+1 gunluguz❤️ Normal istiyorum doktor suanlik problem yok dedi, hafif bi soguk alginligi geciriyorum o yuzden bu hafta evde yatiyorum raporlu ama insan evde olunca da hamur gibi oluyomus saglikli olursam son zamana kadar calismayi dusunuyorum simdilik 10 nisan gibi duruyor dogum oglumuzu saglikla kucagimiza alalim insalllah☺️🙏🏻👶🏻 Artik hazirliklara basladik yavas yavas. Sizlerde hazirliklar ne asamada?