Hasreterel Huzur20 suan 28haftalık oldum bılmıyorum suan almısmı aynımı bebeyım kılosu en son ayın 3de gıtmıstım doktora
Elif82 Handankync bizim de oğlumuz oluyor 🙏🏻🤗 bu arada soy isim koyuncu galiba 🙈 benim koyuncu da o yüzden merak ettim 🙃
snms Hasreterel 26+5 olucaz yirmi dakika sonra 😊 doğum hesaplamaya göre nisanın 15i görünüyor normal dogum istiyorum ama daha belli degil tabiki son haftalarda oğlusum karar verecek nasıl gelecegine artık 🙏😊💕
asilsmom Bende tam 27 haftaligim bi daha muayenem ocak 22de🤦🏽♀️🤦🏽♀️Benim bebis 3 hafta once 750 gr di bende toplamda 14 kilo aldım🙈🙈🙈
Hasreterel Sedaince anladım canım benimki bu ay ıkıncı kontrolum olcam gıtsem acaba neden cagırıyo merak ettım bı rahatsızlımda yok cok sukur
Sedaince Hasreterel çağırdığına göre bi bildiği vardır herhalde bişey olduğu için değildir Doğum yaklaştıkça sık çağırıyor artık beniö doktor da tam tersini dedi ama neyse🤷🏻♀️😁
mervegedik Hasreterel 26 haftaligim 17 nisan dedi doktorumuz ilk.gebeligim ne olur bilmiyorum inşallah normal doğum olur 🤗
Miniklerimmm Hasreterel benimde 2. Oğlum geliyor kısmetse 23+5 en ufak biziz sanırım☺️ 5 mayıs normalde tarihimiz ama sezeryan olacağım için 23 Nisa’n gibi olcak kısmetse 7 kilo aldım bu arada🙄
tugbamehmetbaki Sedaince 96 ile ama ben geçen sene erken doğum.yaptim psikolojim bozuk kilo veremedem hamile kaldim