Hasreterel Ozlemuzkuc canım her doktor soylemıyo zaten bazıları erken soyluyo bazılarıda doguma bır veya ıkı ay kaldında soyluyo
Hasreterel Sedaince bebeyımın kılosu bi kılo yuz gramdı ocagın 3de en son gıtımde doktora doktorum soyledı boyunu hatırlamıyorum sızınkı kac
tugbamehmetbaki Sedaince 96 ile ama ben geçen sene erken doğum.yaptim psikolojim bozuk kilo veremedem hamile kaldim
Hilalalara Hasreterel 25+4 deyiz 21 Nisanda inşallah kızım kollarımda 🥰 kendi tercihimle sezeryan istiyorum 🤦🏼♀️
Hasreterel Sedaince masallah sizinde iyi kılosu ayın kacında bıdahakı doktor randevunuz benım ocagın 24de doktorun gl dedı
Siinemaydinlar Vlla bende 24+4 um 28 nisana falan denk geliyo die biliyorum kizlar sezeryan olucm ilk gebeligim bide
Sedaince Hasreterel bana da çok sık geliyorsun bir ay sonra gel bi sıkıntı olmadığı sürece dedi ben iki hafta da gidiyorum hamileliğimin başından beri 8 Ocak’ta gittim 8 şubatta tekrar giderim
Hasreterel Sedaince anladım canım benimki bu ay ıkıncı kontrolum olcam gıtsem acaba neden cagırıyo merak ettım bı rahatsızlımda yok cok sukur