Umutlu2272 Bende 27+4 üm 😊 fakat daha erken diye hiç sormadım normal mi sezerhan mı diye hayırlısı ne ise o olsun artık😊 bu arada 8 kilo aldım çok mu almışım bilemedim🙈
hohomoromu Hasreterel Ben de 26 haftalk seseryan olacagı için nisanın ilk haftasına gelıyor 38+larda alıyorlar cunkı 😊💙👣
Muzikci 00.00 itibariyle 27+1 iz. Sağlığım elverirse eğer normal doğum istiyorum 10 nisan görünüyor doğum tarihimiz oğluşum sürpriz yapmazsa 🙏🏼
Elif25 Hasreterel 26+4 olduk çok şükür normalde 16 nisan dogum. Ama erken doggum riskimiz var daha erken bekliyoruz. Benimde ikinci gebeliğim normal dogum bekliyoruz hayırlısıyla
Hasreterel Ozlemuzkuc canım her doktor soylemıyo zaten bazıları erken soyluyo bazılarıda doguma bır veya ıkı ay kaldında soyluyo