Cansn skrsln benimde öyle olabilir büyük ihtimal 🙈 bende yağlanıyorum 16 haftalık 2,5 kilo aldım şimdilik. Bu zamandan sonra hızlı alınıyormuş. Allah kolaylık versin hepimize
skrsln Cansn Ben ilk zamanlar çok aldım bulantım falan olmadı hiç 😊 şimdi daha yavaş alıyorum çok şükür 15 kilo ile tamamlasam yeter ama herkes son aylar çok alınıyor diyor 😊
Mduygum skrsln yokyaaa kullanmad usendim acikcasi son aylarin kisa denk gelince insan useniyo yaa Soguk souk kremleri surup karnima hemen kapatiyorum goguslerimin catlayacagini ne bilim aklima gelmedi ki
Burcu91 skrsln korkma korkma yirtik qibi olmasinda onemli olan o derin catlak yani.iyiki olmadim vallha ben haftaya 8 aylik olucam baya bi genisledim zaten ama yok sukur surekli bebe yagi krem filan suruyorum
Aliiss skrsln çözüm yok arkadaşım 🙊😂 lierac zeytinyağı hepsi yalan 16. Haftamda çatlamaya başladım ailende varsa beyaz tenli ve hassas deriliysen çatlamamak mucize gibi 🙄
skrsln Aliiss annemde hiç desem yeri canım beyaz tenli de değilim tenim hassas değil bacaklarımda ufak gördüm ve tedirgin oldum umarım çok çatlamam 😊
Sevgik skrsln bence en iyisi bebek yağı ve vazelin. Karnımda hiç çatlak olmadı ama bacaklarıma sürmemiştim bacaklarımda maalesefki çatlak oldu 😕
Nzk Brn doktora sordum kızlar pahali kremleri önermiyorum vazelin veya badem yagi dedi ama günlük unutmadan hergün göğüsten baslayarak diz kapagina kadar ayni sekilde sırt bolgelerimiz kalcalarimiza da uygulamamiz gerekiyor onenli olan duzenli kullanmak dedi
skrsln Mduygum ben hızla büyüyünce korkup sürmeye başlamıştım ama umarım çatlamaz 😊 yani olursa da ne yapalım artık