Aysktr skrsln saf zeytinyağı 👍🏻 Badem yağı tüylenme yapıyor olan tüy köklerini besleyip güçlendiriyormuş 🤭
uduygudmrhn skrsln 14 teyim çatlak yok fakat kaşınmalarım var hindistancevizi yağı kullanıyorum şimdilik kaşıntılarımı geçirdi ama lierac ta alacağım ilerleyen zamanlarda.
Tubitos skrsln lierac hiçbir işe yaramıyor bence boşuna o kadar para verdim bio oil aldım Hindistan cevizi yağı ve bio oil karışık kullanıyorum
Aygn Valla kasindigi için catlarmis karin galiba kasindigi an kasimiyrm ve bebek yağı suruyrm gayet nemli tutuyr zeytinyağı denedim ama çabuk emiliyr karnı nemli tutmuyr en güzeli bebek yağı
Burcu91 Ben bebe yagi kullandim hep karnimda filan yok sadece kalcamin yanlarinda oldu ama derin degil genetik yavricim ne yqpsanda oluuor biraz onlem aliosun sadece nemli tut vucufunu kurumasin
zgepolat skrsln valla ben aylardır lierac kullandım. Ama son bir haftadır anladım ki boşuna okadar para vermişim. Lierac kullandığım halde yanlarımda 5 er tanr tırnak izi olmuştu. 5 gün önce krem bitince bende vazelin vardı kaşıntıya dayanamayıp vazelin sürdüm. Aylardır lieracın geçiremediği çatlaklat 5 günde neredeyse yok oldu. Çok söyleyen olmuştu en iyisi vazelin diye.
skrsln zgepolat vazelinin çok çeşidi var hangisini kullandın canım? Bu arada ben de lierac tan hiç memnun kalmadım
uduygudmrhn zgepolat vazelin zaten egzamadır, yaralardır, dudak kuruluğu falan bu gibi şeyler için hep ideal olmuştur fakat hamileyken tercih edilmemeli diye düşünüyorum. İçeriği parafin kadar kuvvetli ve bebeğe geçmesini sakıncalı buluyorum ben.
Burcu91 skrsln korkma korkma yirtik qibi olmasinda onemli olan o derin catlak yani.iyiki olmadim vallha ben haftaya 8 aylik olucam baya bi genisledim zaten ama yok sukur surekli bebe yagi krem filan suruyorum
Cansn skrsln benimde öyle olabilir büyük ihtimal 🙈 bende yağlanıyorum 16 haftalık 2,5 kilo aldım şimdilik. Bu zamandan sonra hızlı alınıyormuş. Allah kolaylık versin hepimize
zgepolat skrsln sade vazelin. Watsons yada gratisten aldım. Kapağı önlük mavisi altı şeffaf bir kutusu var. Vaseline yazıyor üzerinde.
Mduygum Ya kizlar ben 38 haftalik oldum catlagim yok diye diye geziyorum lierac 4 tane bitti vazelin 3 kutu 4 sise bebe yagi arada zeytin yagi derken evde gobek atiyorum egiliyorum kalkiyorum ne kasinti ne catlak Derkeeeeeennnn Iki gun once bi baktim birde ne goreyim Aklima hic gelmeyen bir yer goguslerim catlamis 😔 O kadar uzuldum ki Karin catlaklarini bi sekilde sporla kilo vererek egzersiz yaparak gideriyosun bi sekilde de Ya gogusler ?!?!?.....