Kdz çocuk iri dedilerse nasl norml dogum bekliyorsunuz 🫣🫣🫣 ayni durumu bende yasiyorm oyuzden soruyorm,1temmuz pazartesi 37haftalik gebe oluyorm ama doktor bebeğin 2hafta önden gidiyor dedi .
36.haftalikken muayene oldum 38gibi dedi ve bunu dediğinde benim bebeğim 3300gramdi. 1 temmuz gel kontrole bakcaz kilosuna ,eğer 4kilo ve üzeri ise normal dogm ile ne seni nede bebeği risk e atamayiz ,dogm esnasında hersy olabilir,bebeğin omzu çıkabilir vs vs dedi. Risk almicam dedi. Doktorumun böle demesine gore ozaman bn 1temmuz da 37 degl 39haftalik gbi olcam. Sezeryan diyor bana🙈🙈🙈🙈 sizinde durum böyle birşey mi acaba ??? Sagliikla gelsin insalah bebişler 💓💓💓💓yanıtınızı merk ediyorm sizinki şuan kaç kilo boy?