dhbetul canım doktorm ameliyat a girmişti şimdi kontrolden çıkabildik, şuan 37haftaligim , bebek 3782 Gr çıktı kafası 10cm mis 🫣 haftaya bugün tekrar bır kontrole gideceğiz , sanırım bana sezeryan doğum görünüyor. Allah tan herşeyin hayırlısı ,sağlıkla gelsin bebişler inşallah 💓💓💓sağlıkla ve kolaylıkla güzellikle 🌹🌹🥹🥹🐣♥️