YeniGelinMeselesi Allahın izniyle kolaylıkla doğurursunuz🤲🏻
Kızım 3350 gr, oğlum 4080 gr doğdu. Çok şükür ikisi de çok kolay oldu. ‘Su gibi’ derler ya aynen öyleydi. Kızımda evde suyum geldi, birazda sancılarımın gelmesini bekledim. Hastaneye gittiğimizde 9cm açılmam vardı, hemen doğuma aldılar ve doğumum 15 dakika sürdü. Oğlumda evde sancılarım başladı ve son ana kadar evde kaldım. Hastaneye gittiğimizde 8cm açılmam vardı ve doğumum 25 dakika sürdü. Ben normal doğumu çok istiyordum ve yapabileceğime inandım, hamilelik sürecimde de elimden geleni yaptım ve çok şükür Allahım nasip etti. Sizin hamilelik süreciniz nasıldı bilemiyorum ama iyi düşünün. Hangi şekilde olursa olsun Allahım sizin için en güzelini, hayırlısını nasip edecektir. Sonuçta doğum gününüz, saatiniz, şekliniz hepsi belli. Allahım gönlünüze göre versin. Kalbinizi ferah tutun🌸