Ben yaptırdım içim de rahat etti açıkçası. Aynı haftalarda ikili tarama vermiştim fetalde ikili tarama da sorunsuz geldi öyle olunca üçlü ve dörtlü taramaya girmene gerek yok dedi doktorum. Hem erkenden cinsiyeti öğrendim hemde sağlık konusunda içim rahat etti