Gunduzanne
Hayır 2li illa yaptırmanıza gerek yok. Ben Eskişehir’e gitmeden önce 2li yaptırmıştım ama sonucum çıkmamıştı gittiğimde çıkmadı ben içim rahat etsin diye buraya geldim dedim yani sadece riskli olanlara değil isteyen herkese yapıyorlar. Pazartesi 14.30, Salı perşembe cuma 10dan sonra doktor bakmaya başlıyor. Saatlerin öncesinde giderseniz sırayı erken alırsınız çok fazla beklememiş olursunuz. Bir ay kadar önce 444 lira ödeme yaptım