mommys1 Nil_yusflu bence hamilesin aşko silik çizgi var olmadığında hiç çıkmıyor sadece tek çizgi denendi onaylandı 😂
Nil_yusflu mommys1 benim en şüphelendiğim şey adetten önce hep göğsüm şişer ve ağrır ve Şuan hiçbişey yok
Nil_yusflu mommys1 ay ağzın bal yesin ya tanıyor olsam söz vericem olursa sana söz hediye alıcam diye ama buradan nasıl iletişime geçecek bilmiyorum sitede çok yeniyim
Ayselcnt Nil_yusflu benimde 2 3 aydır adet önü göğsüm acıyordu.. bu ay olmadı ve hamileyim..inşaAllah sizinde öyledir..
Nil_yusflu Ben yarın bi kan vereyim buradan size ileteceğim sonucu kızlar inşallah vardır hamilelerin duası kabul olurmuş sizde biz bebek bekleyenlere dua ederseniz çok seviniriz 🌸💕
Nil_yusflu mommys1 verdim o gün 3 gün vardı regle kanda negatif çıktı bugün beklenen adet tarihim ama henüz olmadım
Mom6535 Kızlar ben geciktim 6 7 gün kadar kan vericem bugün doktor söylemişti yapar yapmaz çıktı sizce var mıdır
Mom6535 Ebbruc ay inşallah dış gebelik yaşamıştım her ay sürekli adetim bile gelmeden test yapıyorum yakalarsam erkenden kan veririm artısı takip ederim diye kan vericem inşallah vardır ve sağlıklı ilerler
Ebbruc Mom6535 inşallah sağlıkla kavuşursunuz 🙏🏻 ama dış gebelik beta artışıyla pek anlaşılmıyo diye biliyorum artışı takip edin bikaç kere vererek 3bini geçince gidersiniz doktora
Mom6535 Ebbruc benim bi yüzde yüz artış oluyordu bir yüzde elli oluyordu lekelenmem de vardı orda anladım 4 binlerde sol tüpte görüldü kese iğne oldum Allah kimseye yaşatmasın 😕