Nil_yusflu hayırlısı olsun canım bende 5 temmuz regl bende perşembe günü rutin tahlil yapacam pazartesi doktoruma gidecem nasip bakalim rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah banada bende 7 ay önce sezeryan dogjm yaptim 4 aydır korunmuyoruz nasip artık