Nil_yusflu bence bir kaç gün bekleyin bazen stres ve çevresel faktörler bile geciktirebiliyor adeti. Malesef beynimiz bütün vücudumuzu yönetiyor biz farkında olmadan bazen onu olumsuza itebiliyoruz, aslında biraz sakin kalmak ve beklemek gerekiyor siz ne zaman çabalamayı ve kafaya takmayı bırakıyorsunuz işte o zaman oluveriyor. Biliyorum bu söylediklerim kolay değil ama denemeye çalışın . Biraz bunu düşünmeyin ve adet gerçekten 4-5 gün gecikirse o zaman bir bthcg testi verin daha sağlıklı olur