Dilarac neden suni sancı veriyorlar daha önce doğum yaptınız mı benim de 18 haftalık iken çeşitli anomali nedeniyle gebeliğim sonlanmıştı ama dil altı verdiler bana 3 saatte 1, 2 adet veriliyordu o şekilde eritiyordum yavaş yavaş rahimde kasılma gevşeme oluşsun diye daha sonra vajinal doğum yaptım suni sancı birden sancı geldiği için yırtılma olmaz mı çok geçmiş olsun bu arada rabbim en kısa zamanda yerini sağlıklı bir şekilde doldursun