Dilarac Sabah 9 dan beri suni sancı alıyorum bebeğim 20 haftalık genetik hastalık vardı kalbi durdu Suni sancı alıyorum ama adet ağrısı gibi gelip gidiyor açılmam yok henüz 1 santim kadar ne zaman biter bu süreç Yaşayan nasıl geçti söyler misiniz
Sadeceanne2 Dilarac 🥲😢😢Rabbim tek avazda kurtarsın inşallah Çömelip ıkın Sürekli sıcak duş altında pilates topu üstünde daire çiz kuzum Allah kolaylık versin inşallah
tazeanne123_ Dilarac geçmiş olsun canım benim bebeğimin de kalbi durmuştu 39 haftalıkken 1.5 gün sürmüştü senin daha küçük olduğu için o kadar sürmez
Kubra11122 Dilarac bende 17 haftalıkken kaybetmiştim bebeğimi akşam 5 de suni sanciya başlamışlardı gece 3-4 gibi doğum oldu. İshal oluyorsun korkma birde sanciyi yatakta çekme ben hiç kalkmadım yataktaydim çok kötüydü ağrıdan yorganı ısırıyordum artık sen kalk yürü otur kalk tavsiyem daha rahat ağrıyı atlatırsın birde doğumdan sonra ben görmek istemedim zor atlatiliıyor pişman değilim şahsen
Baycam Dilarac benım de 22 haftalık ölü doğumum var öncelikle cok geçmiş olsun. Benim akşam 11 de ilk fitili verdiler sabah 6 da doğdu ama 3 tane fitil koydular birkaç saat arayla. İlk yarım saatte de bir sonra 10 dakikada bir sonra dakikada bir geldi sancı hemşire geldi suyu patlattı suyu patlattıktan 10 dakikada doğdu. Sana önerim bebeğe bakma görme yani rabbım sabırlar versin. Çok üzüldüm
Dilarac Baycam bana da sabahtan beri 6 tane konuldu ama çok fayda olmadı gibi Teşekkür ederim Allah razı olsun yatıyorum şuan hastane de 😢
hayalim35 Dilarac çok üzüldüm rabbim güç kuvvet versin sana inşaAllah 🤲 suyu uzun ince bi aparatla patlatıyorlar 6 cm den snra patlatıyorlar sudan snra hızlı ilerliyor
Gamzecikk Akşamüstü 5 de ilk sancı verildi gece 1 gibi doğum oldu. Allah kolaylık versin. İlerleyen saatlerde sancınız ağrınız artacak ve büyük tuvalet hissi gelecek. O hisle doğum gerçekleşecek. Bana anlatılan ve benim de yaşadığım bu şekilde oldu. Rabbim yardımcınız olsun
Dilarac Gamzecikk başınız sağ olsun Allah sabır versin @Baycam size de İlk normal doğum yaptım oğlum da ama suni sancı almadım kendi sancımlaydı elle müdahale yapılmasından bıktım çok acıtıyor ya
Baycam Dilarac parmağıyla patlattı canım zaten senınde gelip gidip açılmana bakıyorlardır. En son geldi baktı sonra tekrar parmağıyla patlattı ama öyle bi sancı cekıyosun ki zaten hiç anlamıyorsun sona doğru parmaklarını suyu patlattktan sonra ağrım kesildi benim sonra büyük tuvalet hissi geldi oda bebekmiş zaten.
Baycam Dilarac evet ben baktım pişman değilim ama sen bakma. Ben kendimi toparlamadım eşime çok benziyordu eşime baktıkça kızımı görüyordum sanki. 2 senemi sürdü tekrar hamile kalmayı istemek o cesareti bulamadım şimdi 37 haftalığım ilk zamanlar acaba yine aynısımı olacak diye geçti hamileliğim. Bu arada aklıma gelmişken bebeğin 500 gramdan fazlaysa alabiliyorsun mezar yaptırabiliyorsun aklında bulunsun
Dilarac Baycam yaaa bende onu söyledim duruma göre veririz dedi 500 Gr altındaysa vermiyorlar mı Genetik bi sebepten mi kaybettiniz size de çok üzüldüm 😕
Baycam Dilarac ben kovid olmuştum öksürüğe bağlı plesentada yırtık oluşmuş dediler. Bana 500 gram altıydaysa verilmiyo denildi ama benim kızım 550 gramdı aldık defnettik şimdi çiçek bahçeli bir mezarı var