xhbgns
mrserdogan12_
Aynen öyle bi çok insanla aynı şeyi yaşıyoruz benimde kafam çok karıştı modum düştü burda az çok bilgi ediniyorum işte çok az da olsa içim rahatlıyor gibi ama ilk gebeliğimde öğrendiğimde 4 buçuk 5haftalık falandı değer 223 dü sonrasında çok yükselmişti bu değerlimi biraz erken öğrendim sanırım yada geç döllenme olmuş olabilir ama adet gibi oldum ya o çok kafamı karıştırıyor korkutuyor beni bide ne bileyim değer yükselmemiş ya çok 😞bakalım pazartesi yinelen vericem acaba yine erken gebelik testi alıp yapsam mı bi acaba