Nursena2 şuan vermeyin biraz daha bekleyin regliniz geciksin 1-2 gün tekrar test yapın derim.Bende öyle hastalanacak gibi ağrım vardı 6 gün kala yaptım çıkmamıştı.Sonra regl oldum tam günümde.Sonraki ay gene 6 gün kala yaptım gene negatif çıktı 3 gün kala pozitif oldu reglim gecikti kan verdim gebelik vardı