Gizemerkan ne yalan söyleyeyim 6,7 gün ölüyorum anesteziyi atamadım (spinal oldu ) 5. Gün boynumu kesip atın dedim o kadar kötüydüm ki anlatamam ama gün gün daha iyiye gidiyorum ilk bebeğimde genel oldu onda sadece 2 gün nefes kesilmesi yaşadım sonrası Daha kolay geçti. Spinalde acı yok ama ellemeleri hissediyorsun sarsılmaları benim midem çok bulandı. Ögürdüm iki üç kez bir ilaç verildi o ilaçtan sonra iyi oldum mide bulantım gitti bebeğin ağlamasını her şeyine şahit oldum ayaktaki hissizlik çok rahatsız ediyor insanı oda 3,4 saate geçiyor biraz dirayet isteyen bir şey sezeryan