Gizemerkan asil seruven simdi basliyo. Belki senin gizunu korkutabilir anlattigim seyler ama korkutmasin korkutmak amaci ike de yazmiyorum, bilinclendirmek amaciyla yaziyorum. Dogum yaotiktan sonra asil seruvenin baslicak. Uyusa neden cok uyudu, uyumasa beden uyumuyo cok emse ben ac mi birskiyorum acaba ya da sutum mu yetmiyi vs diceksin cis kakasini yaomasa telas yapcaksin.. senin simdi yasadigin stres heycan bunlar ekin ol cok daha baslangic. Zorlancaksin uyuyamicaksin uyuyamadigin icin aglicaksin sonra ben niye agkiyorum ki diyip bide ona aglicaksin.. ama unutmaman gereken bisey var bunlar hep gelip gecicek. İlk 1 ay boyle sorlancaksin ama sonrasi tek basina mucadele etmeyi bile isticeksin 🤭 bebeginin bi gulumsemesi bi bakisi bile butun o yorgunlugunu alicak ☺️ dun oglum verem asisi oldu cok sukur atesi olmadi atesi cikar bisi olur diye gece hic uyuyamadim heo uyanip durdum atesini ölçtüm gece o uyksuzluk sonrasi sabah oglum uyandi goz goze geldik emzik altinden birden gulmeye basladi gel simdi o uyksuzlugu sikayet et 😂 o uyksuuzluk bike o kadar cok guzel ki sana anlatamam suan da bile kafami koysam uyurum ama oglumla gukusup sohbet etmeyi tercih ediyorum 😂😘😘😘❤️❤️❤️❤️