snowglobe kuzum herkez bi degil ki benim sonrasinda mesela hic agrim olmadi vurdurdugum agri kesici igneler bile öksürüğüm vardi öksürünce dikisim aciyo o yuzden vurdum ☺️ ha bazilarinin cok kotu geciyo evet ama dedigim gibi herkezin bir olmuyo belki onun da agrisi sizisi olmkcak mesela dogumdan sonra beni en en cok zorlayan uykusuzluk oldu cunku doguma iki gun kala hic uyku uyumadim sifir uykuyla gittim e digum sonrasi da uykusuz kaldim 🤦🏻♀️ haliyle beni en cok zorlayan o uykusuzluk oldu agri cs hic olmasi bende ay insallah herkez boyle dogum gecirsim ben de cok korkuyidum ama hic korktugum gibi gecmedi