Cansu-2600 15+4üm baştan beri şikayetçiyim erken kalkmayı zaten sevmem hamilelikte daha da zorluyor. 6.30 da servise biniyorum 1 saat sürüyor servisim. İşe geliyorum 17.50 de çıkıyorum yine servisle eve gelmem 19.10u buluyor hafta sonu çalışmıyorum. Hamileliğin ilk dönemi çok daha zordu servisten inince sürekli kusuyordum bunalıyordum. 2 haftadır falan daha iyiyim. Birde özel sektör illa ki can sıkıcı durumlar stres vs. Oluyor onlarda etkiliyor. Şu an daha iyiyim enerji anlamında ama bir yandan da izin için gün sayıyorum😄