Adenmom_ Glhnmsrr 28+2 yiz şu an da bize yetişse o kadar güzel olur ki dua etmeye devam edelim belli olmaz doğum oranları çok düştüğü için bu konuyu ciddi ciddi ele alacaklarını duydum
Rabiul Mervealya1992 izne çıkınca maaş kesildiği için doğum yapınca maaşın 3/2 si kadarını 2 ye bölüp ilk kısmını doğum sağlıklı bir şekilde gerçekleşince yatırıyorlar kalan kısmını doğum iznin bitince
Adenmom_ 2024annesi umarım kalmazlar çok isterim bebeğimi 1 yılda olsa kendim büyütmek her anına şahit olmak
gdaslik Cansu-2600 36 haftalığım çalışıyorum haftaya ayrılacağım. Oturup kalkmak falan çok zorluyor artık
Mervealya1992 Rabiul masa başı işim rahat normeldede sabahları gecıkıyorum bısey demıyorlar hastane gıdıyordum bısu demesler suan hamıle pldgumu daha demedım 4 haftalık hani daha cok dokunmazlar diue dusunuyorum
iremd-1798 Cansu-2600 ben 37 ye geldim 3 gün önce de izne ayrıldım artık 🥹 normalde bu cuma ayrılacaktım ama zor geldi izne ayrıldım 😅
Merve-metin Cansu-2600 evet pc başında sürekli uyukluyorum serviste filan hep uykuluyum zaten evde kafamı koyduğum yere direk dalıyorum uykuya bakalım sağlıklı olsun da güzel şeyler geçer elbette
Cansu-2600 Merve-metin İnsan bı önceki durumlarını özlüyor bazen diyorum aaa bunu yapamiyodum şimdi yapmaya başladım falan diye
Glhnmsrr Cansu-2600 yani bence normal istirahat raporu verir 32. haftana kadar sonra da doğum raporunu başlatır
iremmmuyannn Cansu-2600 28.haftadayım hemşireyim çalıştığım servis yoğun suan bi sıkıntım yok aksamları havaya dikiyorum ayaklarımı haftayada tatile gidiyorum allah izin verirse❤️
surprizbebe Cansu-2600 çalışmak bağımlılık olmuş. Bi ara 4 gün rapor verdi doktor kanama alanı var diye dinlen dedi çatladım evde resmen😂
Cansu-2600 surprizbebe Kaç senedir çalışıyorsunuz ? Ben evde durdugum zamanlar işi özlüyorum işe gelince evi 😁 ortam yok
Hka_hilal surprizbebe peki kanamanız ne durumda ben de neredeyse 3 haftadır subkoryonik kanamadan dolayı istirahat ediyorum şuan 14+4. Sizce hala risk var mı sizce?
Cansu-2600 Adenmom_ Amin inşallah güzel dilekleriniz için teşekkür ederim sizinde hakkinizda hayirlisi olsun inşallah ☺️
Cansu-2600 Mervealya1992 Bende öyle düşüniyaoicak biseyim yok belli yaşa gelene kadar çalışmak yok somra nasip kismet