Cansu-2600 Glhnmsrr Sandalette bir yerden sonra sıkıyor ayakları şişince ayaklarım şişmeye başlayinca spor ayakkabıyı tamamen çıkardım hayatımdan sandalet tercih etmeye başladım işe geliyorken sandalet giyiyorum iş yerinde terliğe geçiyorum 😁😁😁 Polaris’in yumuşak tabanlı terlikleri sandaletleri var onlar belki iyi gelebilir
Glhnmsrr Cansu-2600 galiba ben de terlikle çalışacağım zaten masada ayaklarım görünmüyor :) ama tam 32 haftam ağustos sıcaklarına denk geliyor anlık bir isyanla izne çıkmaktan korkuyorum niyetim 37ye kadar dayanmak
Cansu-2600 Glhnmsrr Biz seninle aynıyız benimde 32 Ağustosa denk geliyor o yüzden doktorumla anlaşma yapıp temmuzun sonunda raporla iş birakmayi düşünüyorum 🙈 Doğumdan sonra bebeğinize bakacak biri var mı ?
Glhnmsrr Adenmom_ ben de memurum doğumdan sonra nasıl bir planınız var 4 aylık süre bitince dönecek misiniz yoksa ücretsiz izin vs. düşünüyor musunuz?
Adenmom_ Glhnmsrr biz İstanbul da yaşıyoruz gerçekten şartlar zor ücretsiz izni düşündüm ama bizi çok zorlar o yüzden annem ve kayınvalidem dönüşümlü olarak bakmaya gelecekler yoksa hiç bebeğimden ayrılmak istemiyorum şu doğum izinleri 1 yıla uzasın diye dua ediyorum valla
2024annesi Cansu-2600 ücretsiz izin alma hayalim vardı suya düştü ekonomik sebeplerden dolayı, o yüzden gelir olması benim için önemli yoksa şimdi evimde ayaklarımı uzatıp serin serin dinlenmek isterdim. Zengin koca şartmış arkadaşlar :D
Glhnmsrr Adenmom_ ay ben de o 1 yıllık doğum izninin bize yetişmesi için dua ediyorum. zaten ömrüm boyunca çalışacağım bari 1 yaşına kadar kızımla olmak istiyorum ama maddi imkanlar ne kadar el verecek bilmiyorum ben de bursadayım, siz kaç haftalıktınız
Cansu-2600 Adenmom_ Ne güzel bakacak biriniz var benim yok o yuzden benim iş hayatım bitecek. Her anne bebeğine kendi bakmak ister ama hayat şartları bazı şeylerden feda etmek zorunda kalıyoruz. Bakabilecek biri olsaydı bende çalışmaya devam etmeyi düşünüyodum
2024annesi Adenmom_ aynı şekilde düşünüyorum sizinle. Umarım bize geç kalmazlar 1 yıllık doğum iznini uygulamak için.
Glhnmsrr Cansu-2600 annem ve kayınvalidem var ama en azından 1 yaşına kadar kendim bakmak istiyorum ya
Rabiul Mervealya1992 izne çıkınca maaş kesildiği için doğum yapınca maaşın 3/2 si kadarını 2 ye bölüp ilk kısmını doğum sağlıklı bir şekilde gerçekleşince yatırıyorlar kalan kısmını doğum iznin bitince
Adenmom_ Glhnmsrr 28+2 yiz şu an da bize yetişse o kadar güzel olur ki dua etmeye devam edelim belli olmaz doğum oranları çok düştüğü için bu konuyu ciddi ciddi ele alacaklarını duydum
Adenmom_ Cansu-2600 haklısınız sizi çok iyi anlıyorum benim eşim de özel sektör çalışanı bakanım olmasa sanırım memlekete dönmek zorunda kalırdık hakkınız da hayırlısı olsun belki de bebeğiniz size daha güzel bir kapı açacaktır ☺️
Mervealya1992 Cansu-2600 yok ya mesela bnm bakacak bırım var bırakamam ılk bebegmdede 3 bucuk sene calısmadım 3 bıcıkta yasında annem baktı 2 senedır calısıyorum sımdı bundada dogdugunda bırakıcam işi boşver evde bebeklw durmak cok guzel
Cansu-2600 Glhnmsrr Bilmiyorum ki yapabilirsin demişlerdi bende o yüzden pazartesi doktora gidince sorucam aslı varmı öyle bişeyin diye
Glhnmsrr Cansu-2600 yani bence normal istirahat raporu verir 32. haftana kadar sonra da doğum raporunu başlatır
surprizbebe Cansu-2600 ilk aylar zordu şimdi 19.haftadayım fena değil şükür. Evde olmaya alışkın değilim. Bi şekilde idare ediyorum
surprizbebe Cansu-2600 çalışmak bağımlılık olmuş. Bi ara 4 gün rapor verdi doktor kanama alanı var diye dinlen dedi çatladım evde resmen😂
Cansu-2600 Adenmom_ Amin inşallah güzel dilekleriniz için teşekkür ederim sizinde hakkinizda hayirlisi olsun inşallah ☺️
Adenmom_ 2024annesi umarım kalmazlar çok isterim bebeğimi 1 yılda olsa kendim büyütmek her anına şahit olmak
Cansu-2600 Mervealya1992 Bende öyle düşüniyaoicak biseyim yok belli yaşa gelene kadar çalışmak yok somra nasip kismet