Havalar sıcak olmasına rağmen idare ediyoruz 22+3🌸 işverenim erken çıkabilirsin ya da geç gelebilirsin dedi (kanunen böyle bir hakkımız var bilmeyenler için) ama tek olduğumdan dolayı işlerim kalmasın diye şu an kullanmıyorum, belki daha sıcaklar arttığı zaman erken çıkmaya başlarım :)