GizemCengiz benmde öyle 37. Haftaya geldm daha hiç öylr canımı yakacak şekilde hareketi olmadı 😅 hatta kaç kez acile gittim hareketsiz diye, gece biraz hareketleniyor ama asla uykudan uyandıracak kadar değil
Yemeklerden sonra hıçkırıyor bol bol biraz da sağa sola dönüp uyuyor 😁 tembel bebek diyor doktorum🤦♀️ Yüzünü de göstermiyor hiç ultrasonda bi tane fotoğrafı bile yok