GizemCengiz Kızlar genelde uyutmuyor geceleri falan diye yazıyorsunuz ya ben geceleri uyurken falan hiç rahatsız etmiyo hareket etmiyo bebeğim. Sabah olunca da hissedemiyorum ne zamanki kahvaltı sofrasına otursam o zaman hareketleniyor. Ya bu aslında güzel bir şey uslu mu olacak acaba falan diye düşünüyorumda garip bi durum değildir di mi benim gibi olan bikaç kişiden duyarsam he tamam normalmiş dicem çünkü
Gizem_miros GizemCengiz maşallah çok sanslisin canım benim oğlum kuduruk bide 7 aylık ne gündüz ne gece durmaz kurtlu bide ben 2 aylik hamileyim beni düşün bide hayatımda göz altım morarmamistir oğlum sağolsun mor oluyor 😂😂
Elele GizemCengiz ben de bikaç gündür aynı şeyleri düşünüyorum. Herkes diyo gece uyutmuyor çok hareketli acıtıyor hareketleri vs bende öyle bişe yok gece uykum yetmiyor bi de gün içinde de uyuyorum benim uykum mu ağır oğlum mu tembel bilemiyorum😊
GizemCengiz ValideSultan ya eğer benzemeyle alakalıysa babasına çekmiş kahvaltı hazır olmadan kalkmıyor 😀 benim endişem sağlığıyla ilgili falan bi sıkıntı olmasında herkes çok hareketli yatırmıyo falan diyo normal olan o mu bilemedim.
ValideSultan GizemCengiz bende ultrasona girdim geçen hafta bacak bacak üstüne atmış sırt üstü yatıyor doktor kim bu kadar rahat dedi aynı babası 😂
Elele GizemCengiz aynen:) ama insan ister istemez düşünüyor ben bazen diyorum güçsüz mü acaba ondan mı beni rahatsız etmiyor diye . Doktora sorsam Güler bayağı heralde 🙈
GizemCengiz Elele sen yine iyisin benim aklıma neler neler geliyor beyninde sorun mu var falan gibisinden 🙈
Migrenligebe GizemCengiz benim de o sekilde, cok nadiren geceleri hareketleniyo. Ayrica hic uykudan da uyandirmadi henuz beni ☺️ 30 haftaligiz, genelde yemek yerken hareketleniyo, onun disinda karnimi oksadigimda falan
GizemCengiz Migrenligebe aynen benimkide öyle işte hiç uyandırmadı beni yemek yiyince okşayınca falan hareketleniyo genelde
Migrenligebe GizemCengiz ben doktora gittigimde hicbi sorun gozukmuyo, o yuzden kafama takmiyorum. ☺️ Doktorunuz bir sey demiyorsa sizin de endiselenmeniz yersiz, bosverin ☺️
Ebrufarid GizemCengiz benimde öyle canım ne tekme atıyor düzgün ne de rahatsız ediyor gece hiç hissetmiyorum 30 haftalığım bayadır böyle çok şükür bir sıkıntımiz yok sessiz sakin evladım şükür doğunca da mı böyle olur acaba
Vethekelif Kaç haftalık canım?? Benimkisi de uyuyana kadar ben hareket ediyordu sonra tık yok ben deliksiz sabaha kadar uyuyordum sabah kahvaltı vakti artık açlıktan kıpır kıpır oluyordu gün içinde durmuyordu ama Sudan 38+2 yine sadece artık batmalar başladığımdan o da sıgamadıgından artık ittire ittire uyutmuyor ama uyuyunca yine uyanmıyorum😀 bence dua et haline ben de çok ediyorum
Minigimgeliyor GizemCengiz seninkinin de düzeni öyleymiş annesi endişelenme:) benimki de gece rahatsız etmiyor arada tuvalete kalktığımda pıtır pıtır takılıyo hissediyorum. Sabah ben uyanınca o da uyanıyo takılıyo tepiniyo biraz kalk kahvaltı et diyo sanki😂 onun dışında da gün içerisinde biraz duruyo biraz tepiyo yani kendi düzeninde gidiyo. Önemli olan o bence kendine göre rutini var.
hohomoromu GizemCengiz Her bebek her gebelık farklıdır kımsennkıyle kıyaslama dr lar kımseyle kıyaslamayn kendınızı her gebelık farklıdır dıyod benm ılk gebelkte hadekrtlerı fazlaydı smdı 2. Daha az ılke gore doktora sordm bu sekılde acıklama yaptı dusunnce mantıkı hepımız fadkluyz sonucta onlarda birer kucuk ınsan 😊😊💙👣
Zeyynp Biz aç tok farketmiyoruz sürekli hareket halinde durduğu yerde durmuyor karnım bi o yana bi bu yana gidiyor 😂 doktora gittiğimde bile doktor bile çok hareketli bu hiperaktif diyor 😂
Caglasmsk GizemCengiz benim bebegimdd öyleydi hamileyken. Sadece bi kac hafta cok hareketli oldu onun disinda oyle hanimefendi oynamazdi. Doğdu simdi hala öyleyiz cok uslu bi bebek maşallah. Karnında nasilsa dogdugundada oyle olur muş. Şanslısın aslinda😁😁
Elele GizemCengiz yok canım allah korusun sürekli takipteyiz zAten çok büyük bi sıkıntı olsa görülürdü heralde artık doğunca da uslu olurlar inşallah :)