Kubra001111 mrserdogan12_ evet canım ama gecikmeyi bekleyebilirsen bekle bazen görüyoruz burda geç döllenme falan da oluyo
buse76 Kubra001111 bat 28 bugün kan verdim bekliyorum göğüslerim çok acıyor dokununca bide kasıkta batma var iğne gibi test yapmadım hiç uğraşamam testle en iyisi kan
mrserdogan12_ Kubra001111 ay inşallah vardr ya olsun da beklerim adetinm olsun yani çıkacağını bilsem zaten bu ay adet olursam tahlillerimi yenileyip doktora gidicem artık tedavi neyse başlasın
Glsm-ktl1 Kubra001111 inşallah inşallah canı gönülden istiyorum herkes için beni ilk gebeliğim kürtaj oldu inşallah bu olur yarın kan vericem
Kubra001111 Glsm-ktl1 inşallah canım kahverengi gelmeye. Başladı bu ay da olmadı sanırım yarın profa randevu alcam