Kubra001111 Olanlar toplasın adet olursam hormon tahlili verip eşimden de tekrar spremiyogram testi verdirip sonuçları prof a götüreceğiz umarım gerek kalmaz ama umudum da yok Allah büyük ne durumdasınız
buse76 Kubra001111 bat 28 bugün kan verdim bekliyorum göğüslerim çok acıyor dokununca bide kasıkta batma var iğne gibi test yapmadım hiç uğraşamam testle en iyisi kan
Kubra001111 Ebruecrin beyaz akıntı bende de oluyo da korunmasız sık ilişkide öyle oluyo bence kaşıntı ve koku yok
Kubra001111 mrvess 1 buçuk yıldır deniyoruz hiç gebelik olmadı 3 defa yumurta çatlatma iğnesi yaptım tutmadı doktor kontrolünde
Kubra001111 mrvess inşallah sonucu yazarım mutlaka umudum yok niyeyse her ay hüsran olup ağladığım için