Mervealya1992 buse76 benm 50 dkda ckmısrı hemde saglk ocagı gıbı bıyerde ilkını ozelde yaptım oda 1 saatte cıktı ara ara bak
buse76 Mervealya1992 çıkmıştırda e nabiza geç düşüyor ya bakalım beklerim yaa tel pozitif çıksın da 🤲🤲
Kubra001111 Glsm-ktl1 inşallah canım kahverengi gelmeye. Başladı bu ay da olmadı sanırım yarın profa randevu alcam
Glsm-ktl1 Kubra001111 ben geçen ay olmayınca bu uygulamayı sildim düşünmedim ağlamadım ilişkilerimi gebe kalma düşüncesiyle yapmadım 2 önce yükledim ne var ne yok diye düşünmemek akışına bırakmak en güzeli
mrserdogan12_ Kubra001111 ay inşallah vardr ya olsun da beklerim adetinm olsun yani çıkacağını bilsem zaten bu ay adet olursam tahlillerimi yenileyip doktora gidicem artık tedavi neyse başlasın
Kubra001111 mrserdogan12_ ben de profun istediği tahlilleri yaptırıcam tam sökülünce yarın veya diğer gün sonuçları da temmuz başında gostericem eşim de tekrar test vercek
buse76 Mervealya1992 inşallah canım benim varsa. Çıkardı heralde bundan sonra pek pozitif sonuç olacak gibi görünmüyor
Mervealya1992 buse76 cıkardı diye dusunuyorum kıcuk rakamda olsa cıkardı ama ynede adetı bekle bakalkm
buse76 Mervealya1992 ya bilmiyorum gerçekten neden böyle oluyor her ay çok bunaldım her ay negatif negatif artık pozitif görmeyecm diye çok korkuyorum
Ebruebos Benimde 27,28 akıntım var belim kasığım ağrıyor göğüslerim sızlıyor ama psikolojik mi ne 🥲 test yaptım sabah çıkmadı. Yumurtlamadan sonra 12. Gün umut var mı ya.
Ebruebos buse76 galiba ya 🥲 ya takmayanlar nasıl yapıyor. Ben yumurtlamadan 1 hafta sonra duramıyorum aklım orda. Öncesinde rahatım ama.
buse76 Mervealya1992 bende bir sorun yok eşimde ileri hzida sorun var ama bende 4 yıldır troid var artık çok sıkıldım herkes nasıl hemen hamile kalıyor anlamış değilim