Bende izmitte oturuyorum ben geçen ayın sūt hakkını aldım kızlar sağlık ocağından bildirim yapıyorlar ssk ya ordan size mesaj geliyo gidip siz alıyorsunuz kartınızı kartınızı alırken size yanında nereden alabileceğinize dair liste veriliyo ben peynirci babadan almıştım sūt dışında kahvaltılık da almıştım hastane konusunda da bende devlet hastanesinden korkuyorum bi iki olay duymuştum devlet hastanesi hakkinda
Guness90 38+3 haftaligim konak hastanesine gidiyorum