Yasmin41 bende Kocaeli de oturuyorum, Kocaeli Belediyenin Özel kampanyasıymış, benim ikametim burda gözükmediği için faydalanamadımm.. Sağlık ocağında söylemişlerdi bana faydalanmak istiyor musunuz diye, bebek doğduktan sonra her ay 20Tl süt veriyormuş.. Bana söylenen böyle.