Semradmrky bence olsun, gerçekten alikahya bizim için nimet. Başka bir şehirde olsam belki düşünmezdim ama alikahyanin doğum odaları bile tek kişilik. Sancı çektiğin odada doğumun oluyor ve sonra 2 kişilik servise geçiyorsun. Açıkçası gebe okulunda da çok tatlı insanlar ile tanıştım doğum yapan diğer arkadaşlarım çok memnun kaldı ama nasip tabi biz ne yaşarız bilemem. İyi düşünelim 😊