Nerm7n canim benim ismim (mehtap ) kizim olcak bende modern isin vermeyi dusunmedi kizimin isimi öykü olcak iki ablasi var ceren ve cemre ama cemre ismini tavsiye etmem arastirmadan koymustum pisman oldum oykum icin dusundugum diger isimler ise defene sedef ada nefes en cok istedigim ise zeynep idi onuda esim istemiyor benden bunlar var