Nerm7n Yeni nesil modern isim olmayacak isimleri aklınıza gelenleri yazar mısınız kızlar? Kendi isminiz de olur mesela... yeni nesil isim olmasın mümkünse ne varsa eskilerde var 😉
SevgibiR Nerm7n ayla aysima naz su nur çok güzel bence kız ismi begendim isimler var bnm oglum olcak adı yok hicbirini beğenmiyorum 😂
Oflaz-kayra61 Benim kızımın ismi azra şuan yine hamileyim kız olursa beril olucak ismi erkek olursada kayra
Nerm7n Bizde Zeynep düşünüyoruz eşimle ama kayınvalidem görümcem ne o öyle eski isim herkes de var diyor. Bende yeni isimlerden İstemiyorum. Mayıs 18e kadar vaktimiz var ama artıkkızıma ismi ile hitap etmek istiyorum.
stronglove Nerm7n kesinlikle çok güzel Zeynep ismi eğer yakin akrabada olmasaydı bende koyacaktım kızıma ama şimdi Betül Ece olacak inşallah 😍
Minnakfasulyem Nerm7n Zeynep o kadar fazla ki benim sınıfımda sadece 5 zeynep var yani 10 kız içinden
Mehtapsato Nerm7n zeynep cok guzel bi isim canim babasinin incisi demek ben cok istiyorum ama esim istemiyo benimde 😔😔
Sulemrahkuzey Modern istemiyorsunuz o zaman ben bizden örnek vereyim biz üç kızız isimlerimiz Şule Hale Buse seç beğen canım 🙈🙈