yavrununannesi Bbbby benim doktorum normal doğumu destekliyor aslında.Ama kilosu fazla olursa zorlanırsın diyor.Haftasında gitmesi iyi diyor.Genel olarak kızlarınki de az çok aynıymış,içim rahatladı 🙏
yavrununannesi Selale_bati başından beri bir iki hafta önden gidiyor diyor bize.Ama doğumda 4 kilo olursa zor olur diyor.Decaviti bıraktık bide az meyve ye dedi 🙄
Selale_bati yavrununannesi bende decavit yazmisdu hic kullanmadim bebegikin kilosu az kusma yapiyordu bende vitamin ilaci bebege kilo aldiriyor
Bskrt yavrununannesi hayır yokmuş baktırdım, gün içinde de normal değerlerde çıkıyor Ama ben de eşimde iri yapılıyız, o da öylr olacak heralde 😅
Slndnz 36+4’teyim, 3200 normal dedi doktor ama değişebilir bu doğum kilosu diye de ekledi. Bence sizin bebeğiniz de normal aralıkta, endişe etmeyin.
Pamukprens yavrununannesi 38 haftada 40 haftada bile 3 kg doğan bebekler var onlara göre çok iyi tabş ama onun dışında bencede normal bir kilo
yavrununannesi ZeynepSabancay 36+2 de 3030 gr dedi.37+0 da sizinki gibi olur büyük ihtimal.Demek ki normal ☺️