yavrununannesi Bebeklerinizin kiloları nasıl kızlar? 36+2 haftalığız.Kızım 3030 gr olmuş.Doktorumuz kilosu fazla diyor 🤦♀️ Sizde durumlar nasıl?
Makbuss yavrununannesi yok ya ideal bence benim kizda 3 kiloydu bise demedi dogum yaklasiyor ideal kilolar bunlar bence masallah bebislerimize😊
Zynur16 yavrununannesi benim 36+4 te 2900 gramdı şimdi 37 hafta1 günlüğüz kaç kilo bilmiyorum ama 18 inde randevum var 38 haftalık olucam merak editörüm 😊
yavrununannesi Makbuss son bir iki haftada bebek hızlı kilo alıyormuş,ondan dolayı fazla diyor heralde 🤷♀️
Selimetaskin Fazla mı dedi ben 34haftada gittim 3kilo 100grm normal dedi nesi fazlaymış anlamadım dogumun yakın zaten gayet normal bence
yavrununannesi Selimetaskin anlamadım ki bende,bu gidişle doğuma 4 kilo olur dedi 🤦♀️ Normal doğum olacak gibi,korkmaya başladım nasıl doğurcam diye 🙄
Bbbby yavrununannesi ya bu doktorlar niye boyle konusuyo ki. Benim ki 35+2 3000 gr dedi dun gittim kontrole. Benimki de iri. Ama normal dogumu engellicek bi durum yok. 4500 grama kadar dogurtuyo benim doktorum. Cogu doktor bebek 3800 3900 olunca doguramazsin diyip sezeryana yonlendiriyo. Kararli olun siz normal dogumda.
Ozlemslk 36. Haftada 2750 idi 🙈zayıf dedi bebek 😱 yarın kontrolüm var 37 olduk bakalım kaç kg oldu 🙈🙈
yavrununannesi Ozlemslk 36. Haftada 2850 gr dı,onada 2600 falan olsun isteriz demişti 😁 ay benim doktor kolay doğurtayım diye bebek küçük olsun mu istiyor ne anlamadım ki
Nostalgiaplatz 38+1de 3470gr demişti doktor. Doğum ücreti fazla gelmesi sebebiyle doktor değiştirdim ve Dün başka doktor baktı 38+2de 3200dedi Nası bu kadar farklı çıkıyor bilemedim 🤷🏻♀️
yavrununannesi Bbbby benim doktorum normal doğumu destekliyor aslında.Ama kilosu fazla olursa zorlanırsın diyor.Haftasında gitmesi iyi diyor.Genel olarak kızlarınki de az çok aynıymış,içim rahatladı 🙏
Selale_bati yavrununannesi evet fazla canim 38 haftamin icindeyim daha dun kontorl vardi 3050 gram bebegim normal dedi doktor
yavrununannesi Selale_bati başından beri bir iki hafta önden gidiyor diyor bize.Ama doğumda 4 kilo olursa zor olur diyor.Decaviti bıraktık bide az meyve ye dedi 🙄
Bskrt yavrununannesi 36+3üm 3500 kg 51 cm Bol bol yürü 40. Haftaya kadar doğmazsa normal doğum zor olur dedi😔 Korkuyorm sezaryen olmaktan inşallah daha fazla kilo almaz, şekerli hamurlu şeyler de yemiyorm aslında
Meow yavrununannesi hiç de fazla değil gayet iyi kilosu emin ol ultrasonda görünenden 400 500 gram az doğuyor zaten