Minnosgelinn 3 kimyasal gebelik yaşadım doktor hiç bir sorum yok dedi gerekli bütün testler yapıldı zaten hemşireyim 1 buçuk yıl geçti böyle sonra bir gün ikiz yiğenlerimden biri ameliyat oldu diğer yiğenime ben baktım 1 ay boyunca daha 8 aylıktı o sıralarda bebek fikri aklımın ucunda yoktu bir ay boyunca aklıma bile gelmedi .Ablamgil hastaneden çıktığı gün test yaptım bir baktım hamileyim 😊 şu an 31 haftalığım demem o ki biraz da psikolojik canım kendini rahat bırak başka şeylere kafanı ver biliyorum zor bana da derlerdi ama başıma gelince farkettim gerçekten psikolojik inşallah en kısa zamanda sende kalırsın hobi edinmeye çalış zaten olacak Allah’ın izniyle bu zamanı değerlendir dualarım seninle 😊🙏