Minnosgelinn benim eylülde 6 yılın bitti evliliğinin ve her ay adet olunca ağlıyorum. 29 Haziran'da aşılama yaptık 10 gün geçti adetim kan verdim 1.20 çıktı 2 3 gün sonra çok sancılı ve parçalı şekilde adet oldum bidaha gitmedim doktora kalan ilaçlardanda kullanmadım aşılamadan sonra 2 3 gün gecikirdi hep adetim en son 15 Aralık'ta adet olmam lazımdı olmadım 3 gün geçti 5 gün geçti yok ama hiç aklıma gelmiyor test yapmak normalde 1 gün geçse test yaparım 9. Gün gece eşim nöbetçi eczaneden test aldı hiç içimden gelmiyor yapmak zorla yaptım 2. Çizgi çok koyu şekilde çıktı ve şuan 2. Ayım bitti. Hiç ummadığın anda kafan tamamen rahat olduğunda nasip olcak inşallah tez zamanda. Rabbim herkese bu sevinci mutluluğu yaşatsın. Bak bikere hamile kalmışsın olmıcak diye düşünme daha önce ölmüş rabbim tekrar nasip eder