Minnosgelinn sen çok iyi anlıyorum bende bir kez düşük yaptım ve 7 ay boyunca uğraştık tekrar ama olmadı her ay sonu geldiğinde ümitleniyor sonra da moralim bozuluyordu. Sonraki 1 ay hic düşünmemeye calıştım. Ve şuan hamileyim 2 aylık Allahım korusun. Kafana takma bunu başarabilirsin. Bana da hep dediklerinde imkansız gibi geliyordu ama ben başardım. Birde herşeye baktır mesela benım troidim yüksekmiş belki sende de bi takım seyler olabilir adet düzensizligi bişe başlı başına bir problem onu düzene girmesi için doktorunla görüş sonra Allah verecektir inşallah ♥️