Ftmaag
Yavaş tempoda aralarda dinlenerek yürüyüş yapmak çok iyi geliyodu bana. Sürekli ayakta kalmak da şişlik yapar. Ben kendi çoraplarım ayağıma olmadığı için eşimin çoraplarını kullanıyodum o günlerde. Öğretmen olduğum için mecburen ayakta kalıyodum. Tek çaresi bol su ve yürüyüş. Akşam serinliğinde yavaş tempoda yürüyüş yapmak iyi gelecektir.