Merhaba arkadaşım. Sen yine muayene ol, lakin ayak şişmesi havaların sıcaklığına da bağlı bir şey.Ayrıca her insanın vücut yapısı bir değil.Ben de senin gibi bol su içen biriyim ve çok şükür 35+3 üm hiç vücudum ödem tutmadı.Şişmelerim de 33 haftada başladı ama dediğim gibi aşırı sıcaklarla birlikte.Şu an elinde malzemen varsa bu yazdığımı uygula.Zamanında geçirdiğim kaza sonucunda doktorumdan öğrendiğim bir kür.Bir kova suya (ayaklarını biraz geçecek kadar) 2 yemek kaşığı kaya tuzu,1-1.5 yemek kaşığı elma veya üzüm sirkesi, 1 paket karbonat ve bol bol buz koyuyorsun.Karıştırıp ayağını sok.Biraz fazla soğuk olacak ama diren.20-30 dk suda tut ayağını.Zaten suda tuzu ayağımla karıştırmayın diye oynarken şişinin indiğini hissedeceksin.Bana da dua et <3Geçmişler olsun
Ftmaag