Ftmaag canım selam benim bugün kontrolüm vardı ayak şişmesini sordum doktoruma 14. Hafta da ayağım şişti falan dedim oda devamı gelmediyse günlük bir şişkinlik dinlenme ile geçmişse o günkü beslenme olabilir tansiyon takibi yaptın mı dedi evet dedim sorun yoktu dedim tmm o günlük ayaklar asılı kalmıştır variz vardır sağlıksız şekerli tüketmişsindir dedi veeee bende hepsi de vardı o gün sütlaç yedim pide yedim çok oturdum